BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 20 December 2013

Lepas bebas

Aku berjalan megah
Depan "pemusnah" aku
Mendabik menunjuk kemenangan aku
Dia cuba menyerang lagi
Tersenyum sahaja aku
Sebab aku sedar kelemahan dia

Tunjuk aku bahagia depan dia
Mesti dia pulak sengsara
Inilah kepuasan 
Terlepas dari cengkaman derita berpanjangan

Kau fikir aku sakit tengok kau gedik bahagia 
Menunjuk depan aku
Kau salah
Bukan kali ni
Sebab aku dah tak kisah

Kosong je aku rasa
Tengok kau macam pasir yang takda nilai
Pelik kenapa dulu aku derita sebab kau
Lambatnya aku sedar
Yang kau tak layak 
Buat air mata aku jatuh tanpa henti

Tak mengapalah
Mungkin satu hari nanti aku doakan kau bahagia
Sebab aku dah "head up"
InsyaAllah kekal begini

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.