BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 20 December 2013

Siapa kau?

Kau ingat kau siapa
Kau tak rasa apa yang aku rasa
Kau tak lalu jalan yang aku lalu
Jalan yang berliku berduri
Yang aku je tahu perit nya jalan yang aku lalu

Kau perhati je aku
Kelip mata sesaat pun tak
Sebab apa?
Sebab kau nak tunjuk kat dunia apa yang aku tersalah
Kau canang seantero dunia 
Bila aku terleka

Fikir diri dah hebat
Sebab dapat betul kan kesalahan orang
Tu yang kau fikir
Padahal kau tak sedar
Apa yang kau buat tu takdela hebat
Rasa nak diludah adalah

Lepastu angkat diri sendiri
Rasa diri tu semua betul, perfect
Tapi apa yang kau tak sedar
Kain kau sendiri terkoyak kat belakang

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.