BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 31 January 2014

Kambing buta

Aku dah tegak kat sini
Tunggu kau sabar je hati
Tapi kau tak nampak langsung
Aku rasa sebelah mata pun kau tak perasan

Boleh kau cakap tiap hari
"Takda sapa sayang aku sepenuh hati"
"Rasa takda guna" apa semua
Kambing kau selamba apak kau je
Aku dah depan mata kau apa

Buka mata luas lebar kawan
Jangan jadi tamak bodoh sial
Aku dah rendahkan ego 
Tunggu kau diam-diam
Tapi bila kau canang macam tu
Memang aku meletup gila beruk

Pandang bawah sikit
Aku dah kat sini bangang

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.