BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 2 June 2014

Gundik

Poyo sombong degil
Mulamula kau memang macamtu
Aku pandang kau pun 
Sebelah mata je

Sebab ramai cakap kau memang begitu
Betul lah apa semua kata
Kau senyum pun susah

Tapi satu hari tu
Aku tibatiba buat baik dengan kau
Sebenarnya aku takut 
Sentuh kau pun raguragu
Senyum aku bagi pun plastik
Hanya untuk kau yang sakit
Sebab aku kesian tengok 
Kau terlantar longlai

Tapi kau 
Sakit pun sombong
Senyum segaris jauh sekali
Nak say thanks 
Harapan la farah

Tapi lepastu kau yang cari aku
Sebab nak pulangkan kain 
Yang dulu aku letak atas kepala kau
Sebab badan kau panas sangat
Tak sanggup aku lantakkan

Sejaktu kan kita rapat?
Aku ada nickname untuk kau
Kau pun ada nickname untuk aku
Sweet la kononnya

Tbh aku tak pernah 
Nak terdetik rapat kawan
Dengan orang macam kau
Tapi kau la buat aku senyum harihari
Rindu rasa kalau tak usik kau

Jangan kita terpisah
Ye gundik sayang? 


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.