BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 7 January 2015

Betina tak sedar diri

Kau ni bajet betina
Berlagak macam semua kau punya
Apa kau fikir
Kau lahir kat dunia ni
Kau terus besar pakai kereta
Masuk universiti apa semua?

Perempuan
Buka mata sikit la kak
Tu semua yang kau ada sekarang
Bukan kau punya pun
Kereta yang kau usung ke sana ke mari
Tu perempuan yang lahirkan kau yang punya

Takyah berlagak sombong tongkat langit
Fikir sikit
Layan hormat mak kau baik baik

Kau dahla duit mintak mak ayah lagi
Lepastu nak tinggi kan suara
Balik rumah bila kau rasa nak balik
Weh betina
Ni bukan hotel yang kau sukasuka boleh keluar masuk

Berlagak macam ada harta melimpah
Takat elaun kau banyak mana la 
Kalau bukan mak ayah kau sara kau
Lama dah kau hidup merempat
Dorang fikir kau anak je
Bela la jugak walau perangai kau
Kalah binatang sial

Aku bukan nak cakap apa
Aku pun bukan la baik sangat
Memang aku ada kurang ajar
Tapi takde la langkau batas macam kau

Kau ni berpura pura tahu
Kat semua kau canang 
"Aku sayang family aku blabla"
Ni kau cakap sayang?
Sampah babi
Sampah tahu

Dasar talam bermuka muka
Depan kawan semua baik
Bila kawan tikam belakang kau
Tahu kau nak balik
Cari mak ayah
Pergi mampus lagi baik betina

Nanti bila kau dah besar 
Kau ada laki ada anak
Kau akan rasa
Jangan sampai anak kau buat kat kau balik
Memang padan la kau
Rasakan
Baru kau tahu
Langit tu tinggi ke rendah
Baru kau selam rasa
Apa yang mak ayah kau rasa

Yang selama ni kau tengking
Yang kau buat tak endah
Yang mintak tolong kat kau tapi kau buat bodoh je
Padahal kau dekat ngan dorang

Sampai bila hari tu datang nanti
Dunia ni tunjuk balik kat kau
Roda berpusing kak
Hidup kita pun sama
Teruskan macam ni
Kita lihat how's life goin after this

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.